27.04.2012

-Palun,  kas te saaksite oma mehele teate edasi anda, ma ei saa teda telefonitsi kätte.

-Kelle mehele?

-Teie mehele. Teil on mees?

-Minul või?

-Teil jah!

– Noh, on…

-Kas saate talle teate edasi anda?

– Jah, noh, saan…

-Palun öelge oma mehele, et ta tuleks minu vastuvõtule 30-ndal, kell 14.00.

-Minu mehele?

-Jah, öelge palun oma mehele edasi, et ta tuleks minu vastuvõtule 30-ndal, kell 2 päeval.

-Et ta tuleks vastuvõtule teisel?

-Ei, et ta tuleks 30-ndal, kell 2 päeval.

-Mitte teisel?

-Ei, mitte teisel, vaid 30-ndal.

– No ma pean üles kirjutama.

-Kirjutage palun üles.

– Millal ta pidi tulema?

-Ta peaks tulema 30-ndal, kell 2 päeval.

-Et siis 30-ndal, kell 14.00 peaks tulema?

-Jah, olge hea, andke palun edasi see teade.

-Aga mul mees on muidu siin kõrval kohe, kas ma annan talle telefoni?

………………………………………………………………………………………………………….

 

 

1 responses to “27.04.2012

  1. Aidi Vallik aprill 28, 2012, 11:57 e.l.

    Dialoog nagu huumorisketšist kohe.

Lisa kommentaar